100% pure passion by Kees Vink.

IRONCAMP, zo noemt Kees Vink (Bodyflash Woudenberg) het eigen gecreëerde concept dat inmiddels zeer succesvol draait binnen de club. Het idee ontstond vanuit de gedachte om invulling te geven aan de behoefte van een kleine doelgroep onder de leden: Stoere mannen die de sportieve uitdaging aan gaan. De foto van Kees oogt vriendelijk, de training is duidelijk anders. (lees verder onder de foto)

Als een ware generaal die zijn troepen zal onderwerpen aan een zware training ontvangt Kees zijn mannen (en soms een stoere vrouw). Het staat de groep vrij om een warming-up naar eigen inzicht invulling te geven. Natuurlijk wordt er wel advies gegeven.

Na de warming-up start te training. De muziek gaat aan; hard, gevarieerd en niet direct gekoppeld aan de workout. Immers, de gemiddelde man heeft een beperkt motorisch vermogen en dus zijn choreografie en leuke (dans)pasjes geen onderdeel van het concept.

Hard trainen is een must. Kan of wil je het niveau niet bijhouden, dan is deze les niets voor jou. Een duidelijk statement, die bij afhakers tijdens de les direct voor de voeten wordt gegooid. Ja….., IRONCAMP mannen zweten, trainen maar moeten vooral een winnaarsmentaliteit hebben. Heb je dat niet dan ga je maar “Bootcampen”…., hier wordt écht gewerkt!

De fusion-class bestaat uit diverse workouts, met en zonder toestellen. De generaal bepaald het tempo en de intensiteit van de les en “faken” is er niet bij. Alles gaat op hartslag. Iets wat bij Kees in de club sowieso altijd speerpunt is geweest en dat zal altijd zo blijven. Pijn is fijn! En, die pijn is meetbaar en controleerbaar.

De echte bikkels komen in aanmerking voor het Iron-camp T-shirt. Die kun je niet kopen. Die kun je niet winnen. Die krijg je enkel en alleen als je bij de elite groep hoort die het verdient om het shirt te dragen. Reken maar dat leden dat shirt willen hebben en ze dragen het met trots. Het staat ergens voor.

Kees laat met dit concept zien dat hij na vele jaren in de industrie nog altijd passie heeft en leeft voor de sport. Hij maakt een duidelijk statement. Hoe klein de doelgroep binnen de club ook is, hij maakt er plaats voor en bedient de doelgroep op unieke wijze.

Voor iedere doelgroep is ruimte in de club. Het is aan de creativiteit en energie van de ondernemer en het team om daar invulling aan te geven.

Kees staat altijd open voor uitleg over zijn concept, dus neem gerust contact met ons op en wij verwijzen je door.

Contact formulier